Svensson svensson

Godkväll på er allesammans! :) Ja vad ska man säga om Svensson Svensson?
Vi skulle titta på filmen under eftermiddagen, men redan efter 30 minuter var
den slut - vad konstigt.. När vi började undersöka saken närmare, då såg vi
att på filmen stod det "Svensson Svensson del 1-3".. Ja det var ju inte hela
filmen, det var bara en del av serien.. Åååh! Men det löste vi snabbt, och
efter 30 minuter typ hade vi Svensson Svensson-filmen. Har precis tittat
färdigt på den, eller ja för drygt en timme sedan. Den är lika bra som serien,
fast ännu bättre! Ni som inte har sett filmen, gör det. Jag älskar Svensson
Svensson, det gör även min käre far.. :)

Nu ska jag smaka litegrann av älsklingens nudlar, och sedan ska jag
lägga mig i sängen och sova. Jag är svintrött, kommer somna vilken minut
som helst.. ;(

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0