Sovdags

Godkväll på er allesammans! :) Sitter här nu och är trött, klockan är bara lite
över 21 - så jag känner mig som en pensionär eftersom jag redan är trött!
Har precis sett Exorcisten 3, inte ett dugg läskig. Inte riktigt så bra som jag
trodde.. Så lite besviken är jag allt!

Som sagt, klockan är bara lite över 21, och jag är riktigt trött! Ska faktiskt
borsta tänderna nu, och sedan krypa ner i sängen brevid älsklingen.
Han ligger och ser något på tv, så jag ska passa på och krypa ner brevid
honom och förhoppningsvis somna. Det skulle vara grymt skönt att somna
vid den här tiden, och vakna imorgon vid 9-tiden. Då skulle jag få 12 timmars
sömn, det behövs verkligen! Nej, nu ska jag borsta tänderna och sedan
mysa med älsklingen.



Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0