Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra? Själv kan jag inte klaga.
Man kan nästan tro att jag lider av sömnbrist.. Jag somnade igår vid 22-
tiden, och har sovit till 9 idag. Men det är bra på ett sätt, jag är ju utvilad nu
inför denna skolvecka som börjar imorgon. Tror inte den blir så ansträngande,
vi ska ha Trivseldag på Onsdag. Vi i BF2 ska vara ledare och allt över BF1
samt SMR1.  ;)

Planer för idag då? Ja det blir väl att ha roligt tillsammans med älsklingen,
mamma och mommo. De kommer på besök idag, så jag och älsklingen har
nyss diskat och snart ska jag torka lite damm. Måste ju vara fint när mamma
och mommo kommer förbi. ;) Vi ska ner på Galne Hassan och titta lite,
de har fått in en massa nya saker. Lampor, smycken, väskor allt möjligt!
Sedan kanske vi går ner på stan om någon affär är öppen.. Ikväll blir det
att duscha, plugga lite matte förhoppningsvis och sedan mysa.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0