Söndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra helg? Själv har jag tillbringat
helgen på Seskis, utan älsklingen. Är fortfarande kvar på Seskis, men ska
åka till Kalix om ett tag.

Vaknade idag kring 10-tiden, och klev upp för att äta frukost. Denna dag
blev det limpa och te till frukost, samma som igår. Moster ringde sedan
för att höra om jag skulle komma ut och promenera med henne och Wilma.
Jag bestämde mig för att följa med, så drog snabbt på kläderna och stack
iväg. Vi var ute i två timmar och promenerade, det var riktigt skönt väder.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, och sedan käkade vi.
Dagens middag bestod av färsfyllda paprikor, yummie! Mamma har
precis diskat färdigt, så nu ska vi packa ner lite mat som jag ska ha med
till Kalix. Handlade färdigt mat igår, så behöver vi inte göra det i Kalix ikväll..
Jag lovar er att jag kommer blogga mer idag, men det blir först under
kvällen eftersom jag måste packa upp kläder och mat när jag kommer hem.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0