Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Ja, ni ser rätt - jag är vaken före 07.00!
Somnade igår före 22, och vaknade idag vid 06-tiden helt pigg. Underbart! :)
Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå, så jag kan börja cykla till skolan.

Börjar morgonen med Stresshantering, med Kerstin.. ;/ Jag som trodde
att vi bara skulle ha henne i Psykologi, men nu ska vi ha henne i detta också!
Får försöka stå ut ett år, jag lyckades ju förra året med det. Sedan har vi
Pedagogiskt Ledarskap tror jag. Då skulle vi få våra betyg som vi egentligen
skulle ha fått före sommarlovet. Det är helt sjukt, men skolan skickar inte
ut betygen nåmer till 1:or och 2:or, de satsar istället på 3:orna. Så alla andra
måste gå till expedition och berätta att man vill ha betygen, så skriver de
ut dem under hösten.. Så betygen jag får idag är från när jag gick i 1:an.. O.o
Efter lunch har vi Svenska B, då ska vi säkert fortsätta skriva om Renässansen.
Sist men inte minst på dagen har vi Ped/Soc. :)

Nu ska jag gå på toa, ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT  I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

svar: den 12 åker jag ner till sthlm. utbildningen är den 13-27, sen åker jag tåg hem så då är jag här den 28e igen :)

2008-08-27 @ 11:52:50
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0