Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag säga
att jag har sovit som en stock. Jag var så trött igårkväll, och la mig i sängen
redan 22.00, somnade typ direkt. Tittade ni på dokumentären igår på 4an?
Den hette Hjälp - Jag kan inte sluta fisa. I början skrattade jag för de
fes precis hela tiden, men längre in i dokumentären förstod jag att det inte
kan vara speciellt roligt.. De kunde inte vara social med vänner, gå ut och
äta, shoppa osv. De skämdes så otroligt mycket - och det var inga ljudlösa
fisar heller! Det var en riktigt bra dokumentär i alla fall! :)

Idag vaknade jag redan 08.30 - helt pigg, wow! Som ni kanske minns,
så är det sista dagen vi är husvakt. Ikväll vid 22-tiden kommer älsklingens
syster med familj hem. Men vi ska åka härifrån tidigare, antingen under
eftermiddagen eller tidigt under kvällen. Måste sätda och göra det fint
här innan de kommer. Så ska alldeles strax hämta dammsugaren
och dammsuga köket samt vardagsrummet. På övervåningen behöver
jag inte dammsuga, där har vi ju bara sovit. Sedan kanske jag går
och duschar, så är det färdigt för idag.. :)

Nu ska jag väcka älsklingen. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0