Onsdag

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni gjort en dag som denna då?
Själv har jag varit på Noliamässan i Piteå, som ni säkert redan vet.
Vi åkte 08.30 och kom hem 17.30.. En heldag på Nolia kan man säga! :)
Tyvärr hittade jag ingenting där, det enda som intresserade mig var husvagnar/
husbilar, stugor och smycken.. ;p vi såg europas högsta husvagn, den var
två våningar, med soldäck och allting, wow! :D

Var förbi till Luleå också, men bara in en snabbis på Åke Ericsson.
På Coop Forum här i Kalix mötte jag Marie, evigheter sedan jag såg henne!
(Okej, sett henne tidigare under sommaren - tror jag..) :b

Ikväll blir det inte att göra så mycket, känner mig rätt trött men ska försöka
charma älsklingen så vi kan se en till skräckfilm ikväll - Wishing stairs. ;)
Till det blir det te-drickande och äta färska munkar köpta från Nolia.
Kanske även ska höra med Zandra angående en sak, hihi.

Nej, nu ska jag lägga in bilder på datorn från Nolia.
Ha det bra så hörs vi senare, ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0