Myskväll

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har det trevligt denna kväll, har ni det?
Själv sitter jag här i stor huset i Sangis tillsammans med älsklingen.. ;)
Har planerat att ha en riktig myskväll, just nu ser jag på Du är vad du äter.
Sedan ska vi titta på Hell's Kitchen klockan 22.00. Myspys kväll! :)

Under eftermiddagen har vi varit till Coop Konsum och handlat.
Hade tänkt äta hamburgare med potatis-rutor, men då hade de inte hamburgare
hemma.. Så idag blev det att äta Mexicanasoppa, yummie! :) Imorgon kanske
vi äter hamburgare, får väl se.. Shit vad skönt det är här i Sangis,de har
diskmaskin - lyx! Vi slipper äntligen diska, en veckas lyx i alla fall.

Nu ska jag fortsätta titta på Du är vad du äter.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0