Måndag

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har soligt och fint väder! Själv kan jag
tyvärr inte säga detsamma, här är det alldeles grått och kallt ute. Endast 12.8
grader ute, vilket är på tok för kallt.. :/

Jag måste börja med att skryta på mig själv, jag tycker jag har varit oerhört
duktig dessa timmar som jag varit vaken. På två timmar har jag hunnit äta
frukost, dammsuga och skura hela lägenheten! Är det inte fantastiskt? ;)
Så nu sitter jag och läser bloggar, det är min belöning för att jag varit så duktig.
Älsklingen är inte hemma just nu, han är på arbetsförmedlingen där han ska
visa sina betyg och allting - och jag är stolt över hans betyg! :) Vem vet, tillslut
kanske han är värsta chefen inom elbraschen? Det tror och hoppas jag på! :D



Hur ser planerna ut för idag? Det blir att ta det lugnt hela dagen - som igår.
Föresten igår såg vi två filmer - Saw IV, och Beck - I guds namn. Därför var det
dåligt med uppdateringar på kvällen/natten, förlåt för det! Som sagt, idag blir
det att ta det lugnt och njuta av sommarlovet. Älsklingen är nu på arbetsförmed-
lingen, och sedan har han körning 15.00 (fast han har kört färdigt allt, så han
kanske läser lite teori). Efter det ska jag laga mat, pasta med pastasås.
Under kvällen blir det kanske att se någon film, blogga, och sånt.

Nu ska jag framkalla bilder från Luleåkalaset, det är gratis att framkalla 100
bilder, så det erbjudandet ska jag utnyttja nu eftersom jag har flera hundra
bilder från Luleåkalaset. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

HAHAHA ja var de då när han sa att vi såg ut som negrar.. haha seriöst det är oförglömligt. <3

2008-08-04 @ 13:36:37
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Det kan jag tänka mig! :) Vi hade en festival i stan (Mariestad) som slutade igår.. Klubb Kaliber! :)

2008-08-04 @ 13:52:58
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0