Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Nu är helgen över, och skolveckan börjar
idag igen. Visserligen känns det inte så jobbigt idag på grund av sovmorgonen,
vi börjar först 10.40. Sedan slutar vi kanske vid 13-14 tror jag, för vi har inte
NK (och jag har för mig att det skulle vara måndagens sista lektion). Bra!

Somnade igåkväll före 22, och vaknade idag redan efter 08. Hur pigg som
helst, kanonbra! :) Så nu är jag riktigt utvilad, och taggad inför denna skolvecka.
Snart går vi även ut på APU (vecka 42-47), och jag har redan en praktikplats.
Så jag behöver inte oroa mig ett dugg, bara att vänta tills vecka 42 kommer.. :)

Älsklingen ligger fortfarande och sover, medans jag sitter här. Jag är
redan helt färdig och klar inför skolan, ätit frukost, klätt på mig, borstat
tänderna, och borstat håret. Bra bra! Ska cykla iväg efter 10-tiden någongång.
Så underbart att cykla, det tar ungefär 10 minuter, så inte så värst länge.
Måste höra med Z idag om hon hört något. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0