Lugn kväll

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv ska jag inte klaga.
Började först 10.40, med Svenska B - då pratade vi om Renässansen, skitkul..
Inte ett dugg! Sedan hade vi tre timmar hål, och då cyklade jag hem för att
äta nudlar. Hann även titta runt på nätet samt mysa med älsklingen. Tillbaka
till skolan efter 14-tiden, för Engelska B började 14.30.. Fick böcker och lite
information, sedan slutade vi för dagen. Så kan någon gissa hur långt jag
cyklat idag? Jag slår vad om att ni kommer dö när ni hör det..
12 kilometer = 1,2 mil! Fyfarao vad duktigt gjort av mig! ;) *haha*



När jag kom hem började vi laga mat, sedan har vi diskat och nu är vi här.
Eller vi, och vi.. Jag sitter och bloggar (som ni säkert märker), och älsklingen
ligger och sover. Han har vänt lite på sitt dygn nu eftersom han är arbetslös.
Men det gör inget, han får ta vara på den tiden och sova mycket! :) Sen blir
det att jobba 10 timmar - 5 dagar i veckan, så bäst att ta igen sig nu före.. :)
Tänk och tjäna 360 000 per år, f*n vad vi ska köpa grejer!

Nu ska jag mysa med älsklingen i sängen, detta kommer bli en lugn kväll.
Kanske se någon film, äta mandariner och ha det mysigt. Imorgon blir
det en tuff dag i skolan - de värsta ämnena.. Matte B, Engelska B, Idrott!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Moa

svar: jo fast det blir jag som står utanför hans dörr. På onsdag åker jag ner, och hips vips 9h senare är jag hos honom :) längtar såå redan:)



vad ska han jobba med i Norge då?

2008-08-25 @ 19:54:13
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: Rosanne

hahah jodå! fast asså jag tror typ jag håller på oich bli sjuk eller nått för har typ frysit hela dagen och haft ont i magen nu i flera dagar ://

2008-08-25 @ 20:17:25
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den var superbra! :)

2008-08-25 @ 21:14:13
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0