Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit
prima, vi gick och la oss redan efter 23.00..Klev upp 09.30 - helt pigg! :)

Planer för idag då? Har precis ätit fruost bestående av vitlöksbaguette och te.
Ska väl snart klä på mig och fixa till mig lite, innan vi cyklar ner till Coop Konsum.
Måste handla lite mjölk, cremé fraiche och bacon. Hade tänkt göra Pasta
Carbonara idag, det är evigheter sen sist! :) Ikväll blir det kanske att se någon
film, The Eye?



Igårkväll tittade vi på Irene Huss - Den krossade tanghästen.Jättebra film!
Nu är det bara Glasdjävulen kvar i serien. Men ikväll blir det mest troligen
The Eye.  Har ni sett den? Är den bra?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, fy så härligt det låter! Bubbla varje dag! :)

2008-08-16 @ 15:03:50
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Madde i Happis

Hej! :)

the eye tyckte jag var jätte bra , lite läskig, men jätte bra :)

hoppas att ni har det bra.



Kram, Madde



<3

2008-08-16 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0