Lördag

Hej på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv ska jag inte klaga precis.
Jag var riktigt trött, men pratade ändå med älsklingen i telefon nästan en timme.
Sedan var jag tvungen att sova, och jag somnade direkt!

Vaknade vid 9-tiden, klev upp för att äta lite frukost som bestod av limpa och te.
Sedan åkte vi iväg till Haparanda för att handla. Var in på ÖB och köpte lite
smått och gott. Vidare till en ny affär (eller något..) som är i f.d. Jysk. Hittade
en svart niketröja där. Sen var vi även in på Coop för att handla mat.
Kom hem för en stund sedan, och snart ska vi iväg igen!

Ska nämligen på middag till mommo, vi ska äta fisklåda. Jag älskar det -
om man plockar bort fiskbitarna. Haha, så för min del blir det potatis och
ättika. Yummie! :b Köpte en Carte'dor glass också till efterätt, fever chocolate.
Typ som B&J's Chocolate fudge brownie, men den här är lite billigare.
Tror den är minst lika god - hoppas i alla fall! :) 14.30 ska vi vara på middag,
men har med datorn till mommo för jag ska visa henne bloggen och bilder.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0