Kvällen

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig dag? Själv har jag haft
det helt okej, lite stressigt men men.. :) När vi åkte ifrån Sangis, då for vi
till Bjumis där vi åt middag. Sedan till ICA för att hämta en ny bilstereo åt
älsklingen som han hade beställt. Därefter åkte vi hem, vårt kära hem!
Skönt att äntligen vara hemma, även fast det varit kul en vecka i Sangis.
Borta bra men hemma bäst.

Här hemma har jag packat upp allt jag haft med till Sangis. Sedan var vi
ner på stan till Coop och pantade en massa. Passade även på att köpa
ett nytt lås åt mig och Marie (skåp-lås alltså). När vi hade kommit hem igen,
då var det dags att packa ner saker i väskan - som jag ska ha med imorgon.
Japp, imorgon börjar min skola igen - och jag längtar litegrann faktiskt! :)
Känns roligt med nya kurser, om vi bortser ifrån Naturkunskap och Samhälls.
Men Stresshantering kommer bli jätteroligt, längtar enormt! Jag har även
unnat mig själv litegrann här hemma, har nämligen målat naglarna. Var
tvungen att testa ett nagellack som jag haft skitlänge, men som jag aldrig
tidigare provat. Det är silverglitter, rätt OK i alla fall.

Just nu har jag precis blivit klar med min rättning av Engelska B-recension
nummer 2. Älsklingen är tio gånger bättre på engelska, så han ska få
rätta den imorgon när han är hemma. Vill ni veta vad älsklingen gör nu?
Han sitter och äter popcorn, samtidigt som han ser på Taxi. Japp! :)
Jag ska läsa lite bloggar, sedan ska jag fylla på dricka i mitt glas
och sen ska jag krypa upp brevid honom. Så lite film-tajm innan läggdags.

Vi hörs imorgon när jag kommit hem från skolan, Godnatt!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0