Kommentar från förskolan på Seskis

 Tack för kommentaren, den värmde! :) Nu kanske ni andra bloggare undrar
vad jag gyrar om?



Jag har haft APU på Seskis Förskola under vårterminen, och sommarjobbade
ju där tre veckor nu under sommaren. Jag har fått en kommentar från dem,
och det känns jättekul! :) När jag var liten gick jag på förskolan, så jag är liksom
uppväxt med den. Jättekul att få kommentarer, då vet jag att de läser min blogg
i alla fall! *hihi*

Svar på kommentaren:
Jag lovar att komma till förskolan och hälsa på er, det är alltid lika roligt! :)
Nu börjar jag andra året, och jag kommer jobba stenhårt så jag får lika bra
betyg som i ettan! :) Tack för tiden som vi haft tillsammans, det blir garanterat
fler sådana tillfällen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte bara fråga hur det var med dem där 100 gratis bilderna du beställde. var de från fujidirekt? måste man framkalla fler bilder är de 100 man får gratis?

2008-08-14 @ 14:33:21
Postat av: Mia

Anonym:

Du kan framkallahur många bilder du vill.. Men är det över 100 bilder, då måste du betala 0.75 kr per bild(asså om du beställer 110 bilder, då måste du betala för 10 bilder..)

2008-08-14 @ 17:45:12
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej. Har du inte varit på Liseberg sen sexan?! Saknar du det?

2008-08-14 @ 18:21:04
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Oj, haha! Då förstår jag.. Då kanske Grönan är närmare? Men har ni något tivoliliknande i Kalix eller i norr? :)

2008-08-14 @ 18:43:38
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0