Google translate

Hej på er allesammans! :) Har ni märkt något nytt på min sida under profilbilden?
Just precis! Jag har satt dit en grej från Google. Hur fiffigt som helst!



Varför har jag gjort det då? Jo det finns många bloggare/bloggerskor som är
från andra länder, så istället för att de ska behöva plågas av att läsa svenska
kan de helt enkelt välja sitt egna språk. Det är väl en bra idé? :D
Riktigt roligt att titta hur inläggen ser ut på olika språk.. Jag satt nyss och
läste mitt senaste inlägg på norska åt älsklingen. Haha :D

Ta gärna en titt och försök läsa inläggen på andra språk, jag lovar er en sak:
Ni kommer skratta så tårarna rinner. Dvs. om ni inte kan språket. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

Hahaha fy vad roligt att läsa på finska! allt låter så jävla fult.. värkligen fiffinurligt. :D

2008-08-31 @ 13:45:04
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0