Godnatt

Okej, tro inte att jag blivit tokig nu.. Jag ska inte sova ännu, men jag ska
stänga datorn för idag. Jag känner mig trött, och på myshumör - så jag ska
krypa upp i sängen brevid älsklingen och titta på TV. Har nyligen sett en
film, Big Stan. Great! Sedan såg jag Se upp för Dårarna på tv4film. Den är
så j*vla bra, skrattar asmycket alltid när jag ser den. Ikväll skrattade jag
så tårarna rann nerför kinderna.. ;p

Ska försöka somna tidigt ikväll för imorgon är det en fullspäckad dag!
Mamma och mommo kommer på besök under dagen, ska ner på stan
och titta litegrann. Sedan ska vi äta middag, duscha och så måste jag plugga.
Idag har jag inte pluggat alls, men kan säga att jag varit sugen på det ett
x-antal gånger. Men som mamma sa igår: Man måste vila också!

Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0