Godnatt

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Själv kan jag inte klaga.
Jag har haft fullt upp hela dagen, och jag trivs med det! När man har fullt upp,
då finns det alltid något att göra.Hatar när man har tråkigt och det inte finns
något alls som är lockande att göra.. ;p

Som sagt, älsklingen har vunnit pengar idag på Momento - dagens bästa
händelse! :) Vem vet, han kanske ringer in imorgon igen och har turen att
vinna ännu mer pengar? Ikväll har vi firat med chokladpudding och frukt.
Imorgon blir det att äta ute med älsklingen. Då firar vi både hans vinst
och att vi varit tillsammans 22 månader. :) Men tyvärr är 18:e Augusti ingen
rolig dag nå mer, imorgon är det ett år sedan Morfar dog.. <3

Nej, nu ska vi titta lite på Cheaters innan vi går och lägger oss.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur mkt vann han? :)

2008-08-18 @ 23:14:07
URL: http://milaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0