Fullspäckad eftermiddag

Godkväll på er allesammans! :) Vad har ni gjort denna Lördag? Själv har jag
haft fullt upp hela dagen. . Vi har varit ner till Coop Konsum vid 11-tiden,
köpte lite saker så man klarar sig till måndag i alla fall.. :) Har sedan hoppat
studsmatta under tiden älsklingen klippte gräsmattan. Ganska bra att hoppa
va? Man kanske minskar litegrann i vikt, great! ;) Under eftermiddagen lagade
vi Pasta Carbonara och tittade även på Scary Movie 4.



Vet ni vad vi sedan gjorde? Vi gick ner och fiskade! Första gången på år och
dagar som jag fiskade! En annan sak ni borde veta är att jag fick napp typ
direkt när vi kastat ut flötet! Vilken tur va? :D  Fick en hyffsat stor abborre så
älslingen fick hjälpa och dra in den. Efter ett tag var det dags igen - då fick
jag napp igen! Men denna gång var det en liten gädda..  ;p Älsklingen lycades
tyvärr inte få upp någon fisk, men han hade en enorm gädda vid flötet..

Nu ska jag dricka te, krypa upp i soffan brevid älsklingen och se The Eye.
Ha det bra då hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;*<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0