Fredagsmys

Godkäll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Som jag skrev i
förra inlägget; min skoldag var kort. Vad händer varannan Fredag? Just det!
Jag åker till Seskis, till mamma och tjocka släkten. Så här sitter jag nu -
med internet! Tack gode gud att jag skaffat mobilt bredband.. :)

Kom hit med kusinvitamin kring 16-tiden. Är ensam på Seskis nu, älsklingen
är hemma och pluggar teori. Käkade tonfisksallad här hemma, och sedan
hoppade jag in i duschen en snabbis. Sedan blev det att åka till kusinvitamin,
för att hälsa på. Men de är ju inte hemma, fast moster och Anders är ju
där som barnvakt. Så stannade där en stund och myste med världens bästa
barn - Wilma och Lucas! :) Jag åker alltid dit på Fredagskvällarna när jag
är på ön, det är mitt Fredagsmys. Det vill säga om inte älsklingen är med..

Nu sitter jag här och läser ett dussin bloggar samtidigt som jag är online
på MSN - första gången på läääänge! Tänk förut var jag typ MSN-nörd..
Alltid inloggad.. Men nu - Nu är jag nästan aldrig inloggad.
Ha det bra så hörs vi, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0