Fredag

Godmrorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har det varit lite
oroligt.. Det åskade och blixtrade inatt när vi skulle sova efter Irene Huss -
Nattronden
. Den filmen var helt klart den bästa filmen i Irene Huss-serien! :)
Den var både spännande, läskig, och helt enkelt superbra!
Rekommenderar den.



Vaknade idag vid 11-tiden, som vanligt. Har precis fikat frukost, två vetekakor
med kaviar och en stor kopp te. Yummie! Synd bara att älsklingen inte gillar
kaviar, då vill han inte ha några pussar på läänge eftersom jag ätit det nyss. ;p

Vad händer idag då?
Har inga speciella planer, bara att jag ska åka till Seskarö. Men var inte oroliga,
jag har internet igen på Tisdag (då jag kommer tillbaka) sen på Onsdag börjar
vår "husvakt-vecka" och då har jag tillgång till internet. :) När vi har varit klart
husvakter, ja då börjar skolan.. Vi är husvakt 13-20 augusti, och 21 augusti
börjar ju skolan här i Kalix.. ;p Då är man BF2:are och får leda en massa! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi på naturbruks börjar först den 25e ;)

2008-08-08 @ 15:08:33
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0