Fredag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga allt för mycket. Vi började 08.00 med inriktningarna, och vi på Ped/Soc
fortsatte ju såklart med vårat arbete från igår. Vi ska redovisa hur man ska
vara som pedagog åt 6-7åringar och lite sånt. Jag har språk och läs-delen.
Sedan satt vi i biblioteket tillsammans med vår nya klasskamrat Mai, hon
som är från Japan. Gick sedan iväg på Engelska B, och vi hade glosförhör.
Jag hade alla rätt, känner mig riktigt duktig. ;) Till lunch var det Chicken Bits,
det är absolut den bästa maträtten i skolan!  Efter det hade vi dagens sista
lektion - Matte B. Jag fortsatte jobba för fullt med andragrads ekvationerna.

Efter skolan kom jag hem, och då hade älsklingen dammsugit och skurat.
Jag kände mig så stressad eftersom vi fick mycket läxor, så han hade
skurat och dammsugit. Det var jättesnällt av honom! :) <3 Hans mamma
kom med pengar till honom, och sedan gick vi ner till ICA för att handla.
Var även och solade ett tag för att få lite färg nu mot hösten. Kanske man
blivit lite brunare sen sist? Ska väl även nästa vecka en gång, yesbox.
När vi kom hem gick vi direkt i duschen, man luktar inte så gott efter att
man solat precis.. Lagade sedan mat, idag blev det hamburgare.
Sedan kom hyresvärden och någon tv-nisse från Luleå för att titta på
boxern, den har tjorvat sedan vi flyttat hit. De hittade inget fel, men nu
helt plötsligt funkar den hur bra som helst.. O.o  När de hade gått
började jag plugga direkt, bäst att göra bort idag - då får man slöa imorgon.
Så jag började med ideonomer (stavelse?) i engelska B, sedan
blev det att göra färdigt Ped/Soc-saken. Så nu har jag endast engelska
glosor att nöta in till Tisdag. Det ska nog gå bra!

Nu ser vi på Gordon Kitchen Nightmares.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0