Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag sovit
mycket bättre än igårnatt.. Jag och älsklingen tittade lite på Taxi 3 inatt,
Emma Sjöberg (Wikberg) är med i filmen. Hon har nästan huvudrollen, och
hon pratar franska hela tiden. Kul att se en svensk skådespelerska i en
fransk film. :)



Jag vaknade idag 09.40, perfekt! Hann göra te och allting färdigt tills Våra
bästa år
började. Nu är det bara och vänta till 12.50 när dagens avsnitt visas.
Planer för idag då?  Ja, det blir väl att blogga en del. Se någon film kanske,
mata hundarna, kanske gå ut på en promenad, laga mat, duscha.. ;)
Där är lite av det vi kommer göra idag, men nu ska jag inte tänka på alla måsten.
Jag ska faktiskt läsa bloggar nu, älsklingen ligger fortfarande och sover där uppe.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0