Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv har jag haft en orolig natt.
Jag har drömt samma dröm flera gånger, helt sjukt! Älsklingen säger att han
märkte under natten att jag drömde, jag andades jättetungt och hoppade till
osv.. Men men, tur att det bara var en dröm!

Skoldagen då? Ja den var inte så märkvärdig.. Vi samlades klockan 08.00
för att fortsätta planera trivseldagen mellan BF1 och SMR1. När det var färdigt
litegrann efter 9-tiden, då slutade vi för idag. Helt sjukt skönt att sluta efter
9-tiden på en fredag! :D  När jag var vid Galne Hassan, då mötte jag älsklingen.
Så vi åkte ner på stan och köpte nässpray, nudlar och tog en busstidtabell.
Sedan hem igen, och då tittade vi på Mamy Blue - en svensk film. Skiitbra! :)
Per-Allan kom förbi och tittade på tv:n/boxen, men vi fick det inte att funka
normalt. Så mest troligt skulle visst någon från Luleå komma nästa vecka
och mäta signalen eller något sånt? Men ska försäkerhetsskull ta med
boxen in till Haparanda imorgon. Vem vet, kanske fel i den?

Nu ska jag torka disken, ha det bra Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0