Ensam-tid

Godkväll på er allesammans! :) Nu har älsklingen gått iväg till hotellet, där han
skulle ha det roligt med sina kompisar. Jag längtar också tills jag är 18 år! ;)
Som sagt, ibland kan det vara skönt att ha lite ensam-tid. Så man inte blir
less varandra, det vore hemskt.

Jag har nog ensam-tid ett par timmar till. Därför har jag nu passat på att
ha ansiktsmask ett tag, det är jättelänge sen sist. Min hy mår mycket bättre
när den får en ansiktsmask då då, så nu var det dags! Ska snart gå och
skölja bort den, sedan ska jag smörja in ansiktet med en kräm från Oriflame.
Den luktar verkligen underbart! Luktar ungefär blåbär, den är superbra.
Ska sedan koka en kopp te, och krypa upp i sängen där jag ska läsa engelska
B-boken, Dear Nobody. Det låter väl som en mysig kväll?

Nu ska jag skölja bort masken. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0