Babas bilar

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skoldag? Själv har jag redan
berättat om min dag (i inlägget nedanför), så jag behöver inte dra visan en
gång till.. Eller hur? Tänkte istället berätta om lite annat smått och gott.

När vi hade ätit mat började jag plugga för fullt. Jag läste igenom Engelska
glosorna, och jag måste säga att jag kunde nästan alla glosor. Var typ fyra-fem
som jag inte kunde, men innan veckan är slut ska jag kunna alla! :) När jag
hade läst engelska glosorna var jag sugen på att jobba lite matte. Så tog
fram boken och började jobba på kapitel tre (som jag redan börjat med en
gång..), jag kommer ändå ihåg rätt mycket märker jag nu. Men som sagt,
det är bra med repetition. Har inte allt för många sidor kvar nu av kapitel tre,
och det känns riktigt skönt. Då kan jag gå vidare i boken, och det vill jag
verkligen. Tillslut fick jag ont i ryggen av allt sittande, så jag och älsklingen
bestämde oss för att se film. Babas bilar blir det ikväll.. :)



Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

svar: jo det är klart han vet att jag kommer :)

2008-08-26 @ 19:27:31
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okok.. :)



Aa. nå vi är bara tillfälligt med Jakt fick jag höra idag :) Så vi blir ensamma sen ;P eller ja, spela roll om man har gemensamt i engelska eller i matte osv, hade gemensamt förra året också i engelska så :)

2008-08-26 @ 23:41:40
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0