18/8 - lycklig och olycklig

18/8 2007 är en dag som jag aldrig kommer glömma.. Idag är det exakt ett år
sedan min morfar dog. Han hade varit sjuk länge, men en morgon var han
hur pigg som helst! Dock varade det inte länge, och han blev riktigt sjuk igen..
Mommo, mamma, jag och moster vakade vid sjukhus-sängen hela veckan.
Tillståndet blev allt sämre och sämre, och det blev jobbigare för varje dag
att säga hejdå åt honom. Jag stannade aldrig över natten på sjukhuset,
jag sov hos älsklingen. Den 18/8 förra året ringde Nicke på min mobil
när vi satt och åt. Då berättade han att moffa hade dött.. Det är den värsta
dagen i mitt liv! :( <3



Så idag är det exakt ett år sedan min morfar dog.. Men denna dag ska
jag ändå försöka vara lycklig, jag och älsklingen har varit ihop 22 månader! <3
Nästa månad fyller jag år, och månaden efter (oktober) då har vi varit
tillsammans i 24 månader - 2 hela år! Tiden bara springer iväg, vad härligt!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag, älskling.. <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oj, de var ju precis ett år tycker jag! :) haha, jo tiden springer i från! :) Kram!

2008-08-18 @ 23:11:14
URL: http://milaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0