Valpar

Ursäkta för dålig uppdatering idag! ;/
Har varit till Lappträsk under eftermiddagen och tittat på Hero's valpar.
Hero är älsklings systers hund, och den har parat sig med en
tik från Lappträsk - och idag besökte vi dem för att titta på valparna.
De var hur söta som helst, och de var helt galna i mina vantar.
Haha, de skulle hela tiden busa med snöret så vi hade lite
dragkamp. :) Hanhunden ska till B-O Innala på Seskarö,
så den kommer bli Seskisbo. Tiken skulle ägarna behålla,
då kan jag busa med den. ;)
Sen har vi ju guldklimpen Fanni! :) <3

image871
                                     Hanen som ska till Seskarö

image872
                                                           En av valparna

image873
                                                            En av valparna

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

aaaaaw min lilla vovvsing ;p :D

2008-04-07 @ 22:14:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0