Tv-tittande

Tisdag = TV-kväll! Japp Tisdagar, och Onsdagar sitter jag fastklistrad
vid tv:n hela kvällen. Jerry Springer, Unga Mödrar, Vänner, Andra Avenyn,
Rent Hus, House.
Ja detta är några av programmen som jag tittar på
under Tisdagar/Onsdagar. :)

image880

Ikväll har det blivit Jerry Springer, Unga mödrar, Vänner (Just nu!),
och 20.00 blir det Andra Avenyn. ;) Har även hunnit renskriva mitt
engelska nationella test, och pluggat matte. Japp, jag kunde plugga
fyra-fem tal innan det tog stopp. Nu får jag vänta till Fredag innan
jag får hjälp - Skit! >.<

Nu ska jag läsa bloggar och sedan se Andra Avenyn.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0