Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :)
Har ni sovit bra inatt?

Fick en liten sovmorgon på morgonen, ända till 06.50.
Älsklingen är ledig idag från skolan, så jag fick skjuts
in till skolan. Alltså lite sovmorgon! :)
Sitter just nu på Datakunskapen och väntar att någon
ska redovisa. Hoppas på det i alla fall.. ;b
Sedan har vi Drama, då ska vi fortsätta med våran
teater och repa osv.. Hoppas det går bra! :)
Efter lunch är det Kommunikation ett tag innan
vi fortsätter med Psykologi. Där jag, Marie och
Malin skriver grupparbete om Psykodynamiska-perspektivet.
Ja, det är äntligen B-kursen!

När jag kommer hem efter skolan vid 15-tiden måste
jag plugga Matte som jag vet inte vad.. Det är ju matteprov
imorgon för min del, kapitel 2.  Jag ber till Gud att det ska
gå bra! :) Jag är skitnervös, hoppas på ett G i alla fall.

Nu ska jag göra annat, ha det bra så hörs vi senare. Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0