Torsdag

Hej på er allesammans! :) Vill ni ens veta hurdan träningsvärk jag har från
Pilatesen? Usch säger jag bara! Men jag är inte den enda som har det,
Marie hade också jättemycket träningsvärk.. ;p

Skoldagen var ganska seg idag måste jag säga. Känns som att jag varit
i skolan typ 10 timmar idag. Usch >.<

Började med Datakunskap på morgonen, då hade vi redovisning om APU:n.
Lite läskigt när man står ensam där framme med projektorn och alla i
klassen + fyra lärare tittar på.. Men jag tycker det gick jättebra, och
Gunilla tyckte det var superbra! :D Får hoppas de andra lärarna håller med.
     På Draman fick vi se en Teater tillsammans med småbarn. En teater
för de mellan 3-10 år, men eftersom vi jobbar med vår egen teater nu
på dramalektionerna, fick vi vara med och titta på.
    Under lunchen började det spelas musik i Centralhallen, så
vi gick dit för att titta - då förberedde sig några inför ett dansnummer..
Så under Kommunikations-timmen fick vi titta på dansen, den sög.
    På Psykologin lekte vi med experiment, svårt att förklara hur det
går till men hjärnan blev helt slut i alla fall.. :D

image882

Nu ska jag gå och pussa på älsklingen, som ligger i sängen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: evelina

mm det är en bra dag =) vilket datum var det ni förlovade er på?

2008-04-10 @ 16:34:45
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0