Tisdag

Hej på er allesammans! :) Hur mår ni idag? Hoppas att alla mår lika bra som
mig. Jag mår faktiskt jättebra! :)

Skoldagen började inte allt för bra - Nationellt prov i Engelska A. Läs och Hör-
delen, vilket jag är sämst på. Det har jag alltid varit, och kommer alltid vara..
Jag gjorde så gott jag kunde, och jag tror det räcker till ett G. Vi får hoppas,
och kanske be till Gud? Jag hoppas och tror att jag får ett G, men får se
när jag får tillbaka resultatet. Efter det gick vi iväg till matsalen för att äta
pytt i panna, yummie. Vidare därifrån till NV-längan för att söka reda på
min mattelärare, jag gjorde ju prov två i Matte B på Fredag. Ni kan gissa
om jag var överraskad av reslutatet, jag hade förväntat mig ett G men
det var till och med VG/MVG! Jag hade 20 av 24 poäng, vilket är ett MVG
i princip. Så ni kan förstå att jag är nöjd, nu känns Matte B roligt igen.
Början av tvåans kapitel var kämpigt, men nu är jag över det hindret.
Snart blir det väl ett hinder på treans kapitel, hoppas inte.. ;p
Fritidskunskapen fick vi börja tidigare, och sluta efter lite prat.

Här hemma har jag varit duktig och skrivit utvärdering om Barn i världen.
Det blev två fulla sidor dataskrivet, alltså tre sidor på A4. Det fanns hur
mycket som helst att berätta, och älsklingen tyckte jag lät som en psykolog
på en av svaren. Haha, ska jag ta det som komplimang? :)
Nu är han föresten på körning, hoppas det går bra i alla rondeller.
Snart skulle han få köra i stora rondellen (kråkfällan), det kanske han
hinner under denna lektion. Nej nu ska jag läsa bloggar, sedan blir
det antagligen lite Hugo-spelande innan jag ska iväg på körskolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag mår prima, dock mega varmt så det känns nästan som man har feber ^^

Hoppas du har en bra dag i värmen :)

2008-04-29 @ 15:01:27
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Marie

Hoppas att du blir lika överraskad med engelska provets resultat då =)

2008-04-29 @ 15:07:16
URL: http://www.metrobloggen.se/marie
Postat av: Zandra

Jag ska kolla upp de i helgen, eller jag måste de! :) Men jag kan berätta sen. Men jag tror de i alla fall ;/;/;/

2008-04-29 @ 17:32:12
Postat av: Katta

sv; åfasen, vart bort du nånstans då? :)

2008-04-29 @ 19:29:32
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0