Tisdag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för dålig uppdatering idag, men jag har
verkligen haft fullt upp.. Som sagt - Skolan och pojkvännen i första hand!

Började med Matte på morgonen, och jag blev snopen över hur mycket
jag kom ihåg av tvåans kapitel. Jag gjorde två hela sidor utan att be om
hjälp. Det var hemuppgfterna, alltså repitition från tvåans kapitel. ;p
Sedan träffade vi Rammelbergets förskola i Furuhedshallen. Lekte olika
lekar tillsammans med dem, och det var jätteroligt. Sedan gick vi tillsammans
till Matsalen och åt med dem, jag fick ta hand om en fyraårig pojke - Alfons.
Han var skiitcool! :D Han var 'mitt barn' under hela dagen, vi var som
värdar åt alla barn. Jag och Marie hade sedan lässtund för barnen
och efter det pysslade vi. Sedan var det fika, och efter det åkte de hem.

Ja, så jag kom hem redan före 14, eftersom Gunilla var snäll och släppte
oss tidigare ifrån Engelska-lektionen. Var till Repa med älsklingen,
och där träffade jag Jenna. :) Under eftermiddagen har jag och älsklingen
sett en film - Solstorm, den var rätt bra. Jag har boken, men ville se
filmen först. Kom precis in från en promenad som varade 30 minuter.
Nu ska jag göra en ny kategori, hihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0