Superstadioncross 2008

Nästa helg smäller det! ;) Då är det dags för det årliga skoterevenemanget
här i Kalix! Superstadioncross 2008!

image868

För er som inte vet kan jag säga en sak; Det är en av Kalix's höjdpunkter!
Alla Kalixbor (och även folk från andra städer) kommer hit till Kalix för
att besöka Skotercrossen. Flera tusentals människor samlas på Bruksvallen
för att titta på Skotercrossen, äta hamburgare, supa sig fulla och allt
som hör till. ;) Det är kanonkul att vara där, man träffar mycket folk.
Förra året träffade jag en massa från skolan (då jag gick i Haparanda),
träffade även Sanne och Agnes. :)

Förra årets Kranskulla var Fröken Sverige, och årets blir visst Elita Löfvblad.
Visst vet ni vem det är? ;p

image869

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: sannukka

jag ska dit ;)

2008-04-06 @ 11:38:06
URL: http://www.rosannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0