SportCity?

Jag är så otroligt sugen och taggad på ett pass nere på SportCity!
Är sugen på Aerobics-liknande träning, men Mervi's gympa vet jag
inte vad det är.. Är det som Aerobics eller vad gör man där? Det finns
ingen pass-beskrivning på den aktiviteten.. ;( Sen funderar jag om
jag ska boka Vattenaerobics till Torsdag igen, det var svinkul! :)
På Onsdag får vi prova på Pilates med Ingela, om det är kul så blir
det nog ett Pilates-pass  någon gång framöver för min del. ;b

image870

När jag tittade vilka som var Instruktörer hittade jag Maria där,
gissa om jag blev förvånad! Maria har varit tillsammans med min
kusin i ett x-antal år, och sedan flyttade hon till Kalix. Nu är hon
Instruktör på SportCity inom Bars, Box och något annat.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0