Söndag

Godmorgon på er allesammans! :)
Vet ni vad? Jag är glad, trots att jag vaknade efter 08.00..
Brolle åkte inte ut från Körslaget igår, hurra! :)
Hoppas hans kör vinner alltihopa, mina favoriter.

Som sagt, vaknade 08.00 idag, typ. Låg och drog mig
en stund i sängen innan jag klev upp för att göra frukost.
För min del blev det riskaka med färskost och en kopp te,
medan älsklingen åt chokladmuffins och coca-cola. ;p
Har börjat plugga redan vid 10-tiden idag, wow!
Eller okej, jag har ändrat lite i min redovisning kring
Psykodynamiska Perspektivet i Psykologi B. Sen har jag
även hunnit läsa igenom redovisningen som handlar om
UNICEF. Jag och Marie ska redovisa om det imorgon,
är inte alls nervös.  :) Trro nog att det kommer gå bra,
vi får ju använda papper som alltid! ;)

Nej, nu ska jag göra annat. Kanske passar på att räka lite
matte? Får se om det flyter på lika bra som igår. Vi kan ju hoppas!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jo, de är ju de. Vad är de vi ska göra på folketshus? :o :)

2008-04-27 @ 16:22:46
URL: http://Zandraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0