Söndag

Hej på er allesammans! :) Haft en bra helg?
Själv har jag varit hos mamma hela helgen, och haft skoj!

Fredag: Slutade skolan redan 9.00, var hemma och städade
en massa i lägenheten. Städade rummet, toaletten och i
garderoberna. Tittade även på tv, och satt vid datorn. Åkte sedan
till Seskarö med kusinvitamin. Lagade mat när jag kom hem
till Mamma, det blev Pytt i panna och stekt ägg. Sedan åkte vi
runt på byn och sen till Nicke och Majsan. Hade det jätteroligt
med Lucas och Wilma! :) Var även förbi till Mommo och hälsade på.

Lördag: Vaknade vid 11 tror jag, då klev jag upp och åt frukost.
Sedan tittade jag på Miami Ink innan jag tog en dusch. Räknade
en massa matte under dagen (tre sidor!) och en massa engelska
grammatik. Var in till Haparanda vid 13-tiden, och kom hem till 15..
Handlade litegrann på Coop, och sedan var vi till Four Seasons.
Där hittade jag världens snyggaste kjol! Den var rutig, så j*kla snygg!
Rea på den som tur var, så den kostade 200 kronor just nu. :)
Var hos mommo under kvällen och fållade mina nya jeans.
Tittade sedan på Körslaget, och Brolle var bäst - som alltid!

Söndag: Vaknade vid 9-tiden och kunde inte somna om..
Passade på att äta frukost och se lite på tv. Sedan blev det att
duscha idag igen. Bättre att vara för ren än för smutsig! ;p
Var till Nicke och Majsan ett tag, hon hjälpte mig med engelska
grammatiken. Sedan myste jag med Lucas och Wilma. :)
Har även deklarerat idag på datorn, wow.. ;p
Nu sitter jag här i Kalix tillsammans med älsklingen! <3
Har inte varit tillsammans med honom sen Fredag..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0