Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Sovit gott inatt eller?
Själv har jag sovit oerhört bra med tanke på att jag är förkyld..
Fortsatte titta på en film igår efter Joker, den gick på TV4 och
hette typ Empire of the war eller något sånt.. Ganska intressant,
men sedan ville jag sova efter 23 - så vi såg inte hela.

Idag vaknade jag redan före 9-tiden, helt pigg! :)
Så jag passade på att kliva upp, och det gjorde älsklingen också.
Var nyligen ner och åt lite frukost. Sitter just nu här och lyssnar
på Alanis Morissette medan älsklingen ligger i sängen och halvsover. ;p

image867

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0