Söndag

Vaknade vid 08.00, men eftersom det var sista dagen på lovet
försökte jag somna om - Jag klarade det gott och väl, sov vidare
till 10-tiden. Klev upp och drack en kopp te medan älsklingen låg
kvar i sängen och snoozade. Till slut klev han upp när Micke kom hit.


Dagen gick väldigt segt, det blev en massa tv-tittande bland annat
Big Fat Liar på TV4. Tittade även på Rent Hus - reprisen då såklart.
Blev även att titta på sista avsnittet av Skärgårdsdoktorn. Det var en
av favoritserierna när jag var yngre, och jag måste erkänna

att det fortfarande är en bra serie! Under kvällen blev det dags för
Andra Avenyn - helt klart favoritserien nu för tiden! :)

Det var tänkt att Matthias och Alexandra skulle komma förbi,
men Alex hade läxa att göra så vi får umgås någon annan dag.
Antagligen blir det till helgen, skulle jag tro? ;)


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333

DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0