Skotercross 2008

Hej på er allesammans! :)  Har ni slutat skolan för idag eller?
Själv står jag i skolans bibliotek och väntar att älsklingen kommer
och hämtar mig. Vi fick sluta tidigare från Malins lektion, så
väntar snällt här på skolan tills han kommer och hämtar mig.
Sedan ska vi hem och göra tonfisksallad, innan det är dags
för Kalix höjdpunkt - Skotercrossen 2008!

image886

Jag längtar som fasiken till ikväll! Träffa allt folk, äta hamburgare,
äta godisremmar och se alla skoterförare. Jag längtar efter att
se Emil Öhman - Han vann typ VM eller något. :b Många tror i
alla fall att han kommer vinna, vi får ju hoppas! :)
En annan sak jag hoppas på är att träffa Sanne där,
jag lääängtar! :) <3

Nej nu ska jag sätta mig ute i Centralhallen och vänta tills
älsklingen kommer hit. Sedan ska vi göra tonfisksallad.
Vi ses på skotercrossen 18.00, bruksvallen! :)
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0