Skolsköterskan

Nu var det också avklarat från min "To do-list".. :)
Jag har försökt träffa skolsköterskan sedan förra veckan,
men hon är upptagen hela tiden! ;p Stackars kvinna,
hon måste jobba ihjäl sig..

image938

Eftersom vi slutade tidigt idag bestämde jag mig för att gå dit,
och se ifall hon hade en ledig stund.. Vilken tur! Hon hade
en bokning men den tjejen var inte där, så jag fick komma in.
Berättde åt henne om mina utslag och det jag får ifrån klor..
Hon skulle mejla skoldoktorn och så får vi se ifall doktorn
vill träffa mig. Annars skulle skolsköterskan skriva intyg.
Får veta först om tre-fyra veckor! Så inget badande under
den tiden i alla fall..

Nu står jag här i Biblioteket med Zandra, och en viss herre..
*hrm hrm..* ;p Ja special edition i alla fall. xD
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0