Shoppat

Var och shoppade idag efter skolan.. I Töre!
Tänka sig att man far dit och shoppar, men det lär
jag göra flera gånger. Allt var billigt och riktigt snyggt!
De köper kläder från olika företag (H&M tex.)
och säljer det billigare än vad de riktiga företaget gör.

image932

Jag köpte vita jeans som var från H&M - där tar de
400-500 kronor för jeansen, medan de i Töre tog 59 kronor.
Jag skojar inte, jeansen kostade 59 kronor! :)
Superbra affär, besöker stället mer än en gång kan jag lova. :D

Jeansen sitter bättre på kroppen än när de ligger på sängen.
Lovar att slänga upp en outfit när jag använder dem, men
först måste jag fålla upp benen litegrann.. :b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: okej, alla gillar vi olika ;P

2008-04-16 @ 21:32:33
URL: http://mysblogg.se
Postat av: evelina

Ooo så bra pris! låter som en affär jag skulle vilja besöka =)

2008-04-16 @ 21:38:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0