Redovisning

Står i skolans bibliotek nu och väntar att matsalen öppnar..
Har precis haft redovisning med Zandra och Marie inom BFK -
Skolans historik och verksamhet. Malin tyckte det gick jättebra,
så hon lät nöjd i alla fall! ;)

Berättade lite kort om vad vi skulle göra, och sedan berättade Marie
om grundskolorna här i Kalix. Sedan fick Zandra berättade vad
lyssnarna skulle göra. Nästa gång ska vi gå igenom svaren tillsammans
med dem, eller jag.. ;p Så jag får prata två gånger under denna redovisning,
men det gör absolut ingenting! :) På fredag blir det att fortsätta.
Läsare!!: Kom ihåg att ta med er pappret ni fick av oss!

Nu är jag, Marie, och Zandra här i biblioteket - väntar på matsalen.
Sedan har vi engelska och då ska vi säkert skriva ett nationellt test -
Igen! På Fritidskunskapen ska vi och bowla, yippie! ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, visst ska de blir kul att bowla! ;) haha. De är inte så farligt! ;>

2008-04-08 @ 10:26:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0