Onsdag

Hej på er allesammans! :)
Hur har ni det? Själv är det bra, jag står i skolans bibliotek.
Har precis haft lunch, kycklinglasagne. Tyvärr är det inte
gott så jag åt fil istället.. ;p Har just nu håltimme. Har haft det
ett bra tag kan jag säga.. 09.20 - 12.10.. Snart har hela tiden
gått  i alla fall! :)

Började med Psykologi på morgonen, då vi ska göra grupparbete.
Jag, Marie och en Estet ska göra arbete om Psykodynamiskt perspektiv.
Fråga inte vad det är, för det vet inte jag.. ;/ Men men, ska vara klart
7 Maj i alla fall. 12.10 börjar vi ULS, då ska vi fixa det sista till redovisningen
"Barn i Världen". Hoppas vi slutar sedan, så vi slipper svenska-lektionen.
Men antagligen håller vi på med det på Svenskan också.. :)

Ja just det, idag på eftermiddagen är det handledar-utbildning på
Sandras. Jag, mamma, Mange och Nicke kommer vara på plats!
Mellan 15.00 - 18.00, jag kommer dö - av hunger i alla fall!!
Hoppas vi sedan kan åka och äta en kebabtallrik på Buffone.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0