Onsdag

Hej på er allesammans! :) Hur har eran skoldag varit?
Min har varit kanon, näst intill i alla fall.. Började morgonen
med Psykologi A, var lite sen till lektion eftersom det var
halka på vägarna.. Endel byar fick inte ens någon buss,
de vägrade köra. Kom fram i alla fall till skolan, fast
klockan var typ 08.10.. ;p Jag hade betygssnack med
Psykologi-läraren och hon sa att jag har VG++, så
jag skulle göra en uppgift kring Harry Harlow och hans
experiment för att få MVG. Får jag bra på den uppgiften,
då har jag MVG i Psykologi A. :) Den skulle vara ganska
kort, så jag hoppas jag klarar det! ;)

image881
    Harry Haslow med Rhesusapa

Idrottslektionen ägnade vi åt Pilates och avslappning.
Det var jättekul med Pilates och de stora bollarna.
Jag känner redan nu att det är ont i ben och armar.
Ingela sa att vi kommer ha ont imorgon och Fredag
för vi tränar muskler i magen som man annars inte tränar.
   Kommunikation efter lunch, då gjorde vi något Kommunikations-
test. Ni vet när man sprider rykten? Typ sånt roligt test :D
   På Svenskan fick jag läsa hela timmen, eftersom jag
redan lämnat in alla svenska- och engelska uppgifter.

Lagade mat för en stund sedan, Pasta Carbonara.
Nyss läste jag igenom min Power-point redovisning åt
Älsklingen. (Redovisning imorgon!) Ska snart gå ner
och basta, eller jag ska duscha och älsklingen får basta. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0