Nästan ledig..

.. imorgon ja! Imorgon har jag Psykologi Redovisning på morgonen 08.00,
lektionen slutar typ 09.20.. Sedan har vi håltimme framtill 13.30 när Svenskan
ska börjar, men vi gnällde lite på Gunilla idag så vi fick hemuppgift istället..
Så imorgon slutar jag efter redovisningen 09.20, yippie! ;)
Då ska jag ner på Gallerian och sedan vänta tills älsklingen slutar skolan.
Dessutom har han körning imorgon efter skolan, så han kommer hem
17.00 först.. ;(

Varför har vi så lång håltimme just imorgon? Denna vecka har vi ingen
idrott - eller vi fick välja om vi vill gå på gymmet (lektionstid) eller gå
på ett kvällspass under denna vecka. Så vi valde Vatten Aerobic-pass.
Det är så jäkla kul med aerobic i vatten, så Torsdag kväll 19.30-20.15
har vi bokat in oss på Sportcity.. :) Därför är vi lediga då från idrotten
imorgon, och slutar alltså 09.20!
De andra Onsdagarna har vi håltimme mellan 11.10 - 13.30..
Det är också jobbigt kan jag säga! ;(

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0