Mitt liv som popstjärna

Mitt liv som popstjärna - wow! Får aldrig nog av den filmen, den går
helt enkelt att se om och om igen.. Hilary Duff är så jäkla vacker i
alla filmer, speciellt i denna! :) Kommer ihåg första gången jag såg
filmen, det var på Elins kalas för ett x-antal år sedan.

                                 image862

Har precis tittat på Mitt liv som Popstjärna, den visades på kanal5.
Senare ikväll skulle det bli Big mamas house, häftig film måste
jag säga! ;) Big Mama äger, har nämligen sett tvåan. ;b
Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blogga lite tips,
kika in om ett tag så får ni se vad det är för tips. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0