Måndag

Godmorgon (?) på er allesammans! :)
Står just nu i skolans bibliotek, har en lååååång lunch.. ;(
Älsklingen är hemma idag eftersom han hostar så mycket,
och är så förkyld.. Stackars gubben ;( <333

Första lektionen idag var Fritidskunskap, vi skrev om när vi känner
Flow och Optial Aurosual (?) - Haha vi kan inte ens skriva/uttala det
sistnämda ordet.. Jag känner i alla fall Flow när jag skriver
uppsatser.. Det andra var när jag räknar matte B, haha!
Sedan hade vi BFK - då gjorde vi färdigt vårt arbete kring Skolan.
Vi bestämde vem som ska göra vad imorgon på redovisningen,
och allt det där.. Min uppgift är att gå igenom svaren sedan
i slutet.. :)
*Jenna kom till skolan imorgon - Viktigt!!! /Gruppen*

Efter lunch har vi ULS, då ska vi säkert redovisa om vårt träd.
Precis - vi har alla gjort ett eget träd, där man fyller i vem man är.
Vad som är viktigt i ens liv, osv osv.. Rena dagiset typ xD
Efter det borde vi ha Svenska - säkert  prat kring insändare och
debatter igen.. Så oerhört ointressant och tråkigt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0