Lunch

Jaha, nu har vi låååång rast.. Som vanligt på Måndagar har vi en lång
lunchrast - till 12.20.. Två timmars lunch blev det alltså idag. En timme kvar,
vad ska man göra? Just nu står jag i biblioteket tillsammans med älsklingen
och kollar runt litegrann.. :) Snart börjar han lektionen och då kanske jag
umgås med Elin och Jenny? Ser att de sitter här utanför biblioteket och
spelar kort. :)

Efter lunch ska vi fortsätta med Barn i Världen. Just nu har Gunilla vår
plansh och häfte, hon ska titta på stavningen. Japp.. Nu ska vi i alla fall
göra annat. Henke borde få en puss! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0