Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt?
Första helgdagen, och jag har vaknat jättetidigt.. Somnade igår
efter 22-tiden, när vi hade spelat lite GTA. Trodde jag skulle
sova till 11-tiden idag, minst! Men nej, jag vaknade redan 05.45
första gången.. Klev upp och gick på toa, sedan försökte jag somna om.
Lyckades delvis kan man säga, vaknade sedan efter 07.10, och då
klev jag upp.. Jag klev upp efter 07-tiden idag, och det är Lördag -
Sjukt! ;p Men jag var inte alls trött, medan älsklingen var jättetrött..
Passade på att spela lite GTA medan han sov, och sedan
har jag nästan läst ut Irene Huss - Tatuerad Torso.

Just nu är älsklingen ute och arbetar med sitt projektarbete, medan
jag sitter här i allrummet och bloggar. Ska snart räkna lite matte,
har kommit in på treans kapitel och räknar just nu Polynom.
Haha fråga mig inte vad det är, det enda jag vet är gradtal, termer,
och lite sånt. Olle bara skrattade igår när jag kom in på treans kapitel..

image933

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, kanske borde göra ett tips-inlägg
snart omkring något.. Ett tag sedan jag gjort det.. ;p Nu läsa lite,
sedan plugga matte. Önska mig Lycka Till! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0